Thursday, January 17, 2013

| Dan Akhirnya... | 1.15kg Snakehead @ Haruan |

Maka pagi tadi.. Cast sorang².. Di port baru.. Area² Setia Alam.. Korang boleh gelarkan gua Forever Alone.. Akhirnya.. Yang dicari² akhirnya tercapai.. Tercapai dek akal.. Juga tercapai dek fikiran.. Alhamdulillah.. Bermula 9 pagi, segala lure dalam lure box gua campak.. Sepertinya ikan tidak teransang dengan gerakan penyudah yang dihasilkan.. Maka gua pun lemparkan Tommy.. Amboih.. Asyik miss call saja tak nak melekat.. Sabar itu separuh dari iman.. Akhirnya dia muncul.. Serba sedikit sorotan di tempat kejadian..

 
Seksa jugak nak ambik gambar kalau cast sorang²..

 Surecatch Tommy 80 tertancap dengap penuh rapinya..
Pandangan Pelan
Reel : Abu Garcia Elite IB
Rod : Daiwa Crossbeat 6", 8-16lb
Line : Spiderwire 15lb
Lure : Surecatch Tommy 80

 Pandangan senget & mereng
 

Barulah segak kalau ada orang snapkan gambar.. Amboih ececececeh~

 Ini misteri.. Strike kat hook belakang, tapi hook depan yang kangkang.. Perlu ke gua report kat Majidol Sidek?

Mujurlah rumah mak gua ada penimbang..

Haruan tu gua tak release.. Grandfather gua ada kat umah parent gua sebab ada check up kat Hospital Selayang.. Sebagai cucu yang baik dan taat, gua berjaya menghadiahkan haruan ini untuk dia.. Feveret dia.. Cucu Gemilang, Keluarga Terbilang.. Sekian

No comments: