Tuesday, January 22, 2013

| Best Lure | Top Water |

Kalau orang bertanya gua apa hard lure versi topwater yang harganya berskala mampu senyum dan terbaik untuk menggoda dan menaikkan ransangan syahwat haruan, dengan tanpa ragu² gua akan mengemukakan cadangan² berikut..




Yo-Zuri 3D Popper
Ni gewang terbaik pernah gua pakai..Tak padan kecik, bunyinya tanpa was² dapat mengeluarkan air mata kegembiraan daripada seorang caster itu.. Sumpa gua tak tipu.. Tapi apsal tetiba diorang jadikan 3DS pulak.. Warna tak lawa lansung..


 Cultiva Zip Ziggy
Yang ini hanya En Bagok dan En Linsang Muda tahu betapa mujarabnya lure ni di saat diri hampir² kumpau berdarah.. Walaupun punggungnya itu tidaklah menggoda seperti punggung Beyonce, tarian godaannya itu tidak dapat disangkal hebatnya oleh Persatuan haruan Sa-Malaya.. 


 Surecatch Tommy
Ini lure paling ekonomi dan antara wajib beli kalau ternampak.. Antara kehebatan lure ni adalah kalau gua pakai mesti putus sangkut reba.. Gua pun tak tahu la kenapa lure ni memang suka gi kat reba.. Sebab tu gua katakan tadi asal ternampak je pasti gua beli buat spare.. Yang ini cukup digemari oleh adik² curut kita.. Tepukan gemuruh untuk adinda Tommy.. 


Storm Chug Bug
Satu ketika dulu lure ni feveret gua.. Harga murah, letup² di atas air dengan penuh girang dan bersemangat.. Cik adik haruan pasti tertawan.. Tapi sekarang gua dah jarang guna lure ni.. Sebab gua rasa Yo-Zuri lebih seksi dari dia barangkali.. Papehalpun, Encik Bagok masih lagi sehingga sekarang menjadikan lure ini sebagai feveret lure dia..

2 comments:

Unknown said...

mybe ni pilian saya yg baru berjinak nak pakai lure..huhuhu
neway mintak share blog tuan saya linkan pada blog saya...
ada masa lawat la...
dedcaster.blogspot.com

nice blog tuan..thanks

Dennis Luie Bergkamp said...

trima kasih tuan kerana sudi bersinggah simpuh di blog gua.. orait.. gua save & follow link tuan.. :)