Monday, March 22, 2010

| Pheaww.. | Tak Puas!! |



Pergh.. dah seminggu baru ado sket tenaga nak menaip blog neh..
Ape cer Kenyir??
Alamak.. Gue lebih pada amek video la..
nak casting pon sekejap² je buleh..
So, lesen casting kat Kenyir memang zero la jawabnya..
Ha.. ha..
Papehal pon Alhamdulillah dapat gak lesen kelah walaupun hampir² 2 tapak tangan saiznya..
Jadi lah tuh nak oi~~ :P

Nampaknya gue nak repeat lagi ke Kenyir monsun neh..
100% manceng plak kali neh..
Pastikan kepuasan sehingga menaggap hepedu kiri gue..
Ha.. ha..
Harap² murah la rezeki nak ke sana.. ;)
Ada la sket gegambor Kenyir versi black & whit kat Photoblog gue..
Cheers!! ;D

*nota kaki : InyaAllah video yang kitorang shoot akan terbit bersama mag kembara kail pertengahan tahun kot rasenya.. KDN buat kerja slow nak inspection da.. :P Gambo ikan plak En. Nizam Kembara kail nak ntuk artikel.. So sorry la takdo gambar tangkapan.. Hu.. hu..

1 comment:

13247 said...

gua dengar parit depan taman ada toman..betul ke?