Monday, March 8, 2010

| Casting Battle Series 2 | Report Simple |

Well.. Akhirnya CBS 2 berjalan ngan lancar gak walaupun pagi tuh hujan lebat sampai kol 9..
Tahniah pada penganjur, sponsor dan geng² casting yang terlibat dalam tourney ni..
Akhirnya berjaya gak menganjurkan tourney casting buat kali kedua..
Harap series ke 3 akan muncul..
Gambar tak banyak gue snap lepas kena "miss call" kat tgh tasik..
Terlalu fokus sampai kumpau..
Adoyy~~
Ha.. ha..
Ok, ni je la gambar yang dapat gue rakam sepanjang tourney tuh..

Perjalan pergi.. Tumpang geng WWA 1 dengan penoh semangat!!


Sementara tunggu ujan berenti, sarapan dulu dude..


Ripper cuba cover line menyorokkan umpan tapa dari marshall.. Ha.. ha.. [gurau je]


Nampaknya takde ikan berminat nak terkam ngko la en. lure.. Adoy~~


Ripper menceritakan kejadian toman menyambar prop lure dia dengan berkobar²..



Demo bagaimana nak cast lure yang telah putus dari pertalian saudara.. :P


"Lantak ngko la ripper, aku malas nak cast lure ngko balik" Ha.. ha.. [pun gurau² je]


Masa tamat sudah, pulanglah memasing ke pangkal jalan..



Reza FF cuba merenungkan ngape toman tak nak ngap lure dia..


Antara senjata² yang dipertaruhkan..





Acara accurate lure cast..




Nampaknya tu je la yang sempat gue snap..
Hu.. hu..
Jika ada tersalah kata & bahasa dari gue semasa tourney ari tuh, minta maaf bebanyak ye..
Cheers!!

2 comments:

Umi Nazrah said...

pakcik, terer ke ko pancing? takda nmpk ikan pn ko angkut naik :P

Dennis Luie Bergkamp said...

Ikan tak nak makan lure la nazra..
Mungkin sebab wangi sangat kot pakai one jatuh perfume..
Ha.. ha..