Monday, March 18, 2013

| PB Sungai Petani |


Kebetulan orang rumah gua mempunyai seorang rakan kaki caster dari Sungai Petani.. Gu pun apa lagi, bodek² la orang rumah gua suruh kenalkan gua pada dia.. Ternyata strategi gua berhasil.. Maka minggu lepas gua balik hantar mertua gua ke Sungai Petani.. Kesempatan di ambil dan 1 komplot bersama caster sana cuba menguji padang sasar..

Gua malas cerita pepanjang dan hasilnya cuma..





Hanya sekelumit PB sebesar 2½ jari yang sudi ligan gua punya lure.. Itu pun pakai mikro jig.. 2 lagi lucut.. Semua lure gua tabur dari atas sampai menyelam, mikro jig jugak dia minat.. Adicit!!
Ok.. Selalu orang layan PB pagi tapi geng² sini depa baru 1st time layan PB kat sini pagi² sempena aku datang katanya.. Rupanya sini punya style banyak hit 40cm++ time waktu senja.. Patutlah pagi tu tak frenzy lansung..
Takpe.. bulan 5 gua cuba repeat balik.. Geng² Caster SP, korang memang terbaik.. Bulan 5 kita jumpa lagi.. Ahaaa!

2 comments:

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

Bro, kat SP pon ada port casting PB ka...kat mana tue.?