Wednesday, March 6, 2013

| Belia Benci Spiderwire Stealth Code Red!! |


Jika orang bertanyakan tali braid apa paling dibenci, tanpa ragu² gua katakan tali ini memang keji..
Yang terpaling kejinya EverGreen Combat Popper gua berjaya menipu seekor ikan dan kemudian ikan tu cuba membenam ke arah teratai.. Dalam masa ikan tu dengan chill berjaya membenam ke arah teratai, gua tarik² la sikit².. Boleh pulak kedengan bunyi 'tusss'.. Halus je bunyinya..
Hek eleh.. putus bodoh je..
Pastu gua tak syak yang tali ni problem.. Dengan rajinya gua ikat balik FG Knot..
Setel.. 2 lagi lure gua terbang..
Baru 2 bulan pakai dah rosak abis tali ni? Stren gua pakai setahun baru hancur kot..
Sumpah! Gua benci semua keturunan dia lepas ni..
Dah la lesen memancing gua sekarang tengah limited edition sekarang ni..
Phuiiiiii untuk Spiderwire!!!!

No comments: