Saturday, June 16, 2012

| Review | Jiwa Taiko | Puihhh Taiko! |



Gua ternampak trailer cerita ni time gua layan filem chow kit tempoh hari.. Apa yang boleh gua katakan, ni filem ke cerekarama TV3?? Kerana apa?
  1. Jiwa jiwang.. Gua tahu sedangkan Che guavera pon jiwang gak.. Tapi kenapa perlu dinamakan Jiwa Taiko?
  2. Takde lain ke selain nak buat seks? Bangga ke berani buat filem kalau lepas adegan berahi?
  3. Plot haram jadah gua tak paham..
  4. 1st time gua keluar awal sebelum cerita habis.. Sejam gua tunggu, dia punya aksi selain daripada cium kaki nak buat seks..
 Darling, nanti I cium kaki U lagi okay?
Gua rasa taip panjang² pun tak guna sebab gua nak save tenaga ntuk malam ni punya tournament boling.. Kepada En. Pengarah, komon, try harder.. Gua takde bintang nak petik nak bagi untuk ini filem.. Kah kah kah~

No comments: