Thursday, April 24, 2008

| Comeback Kid Live At Malaysia | This Saturday |



Korang memang budak hardcore sejati??
Memang rugi kalau tak gi konsert neh!!
Betol~~ Tak tipoo~~ Sumpah~~
Hu.. hu.. hu..

Naper aku minat band neh??
Sbb ni la band paling "ENERGATIC" (tol ke gue ngeja tu?) pernah gue dengar..
1st ngan 2nd album diorang memang terbaik..
3rd ni agak kureng sbb vokalis asal kuar dan digantikan ngan gitaris dia..
Tapi tetap terbaik di sitew..

Nak try dengar??
Cuba try DOWNLOAD & dengar salah satu lagu depa yang paling gue suka~~..
;D
Tapi gue tak confirm nak datang ke idak..
Hu.. hu.. hu..
Tengok keadaan~~
Ahaks~~

2 comments:

Unknown said...

aku xlayan muzik mcm ni la bro..dangdut ok la..haha

Dennis Luie Bergkamp said...

Ha.. ha.. ha..
Aku lak takleh dangdut dut sanjay dut~~
Nnt terkentut²~~
Keroncong boley~~
;)