Aiyarkkkk~~~
Bz betol aku~~ Serabot usus dah neh~~
Wa.. wa.. wa..
Well.. takder paper nak di uplode @ dikongsi bersama kali neh..
Bz tol la sejak kebelakangan neh~~
Baru je pas audit ISO kat opis, memember lak buat hal..
Ada ke letak nama aku jadi pengurus diorang ntuk team futsal..
Kalau pemain best gak, pengurus je..
Cengkadak tol la korang neh..
Dah tambah bz balek..
Tiap² malam main futsal..
Nak pegang PC pun tak sempat..
Tak sangka erk futsal pon leh ketagih cam isap rokok..
Ha.. ha.. ha..
Sori la kenet, gamabar tu akan aku usahakan secepat mungkin..
It's A Hard Impact tu inyaAllah aku gi amek korang [Kias Fansuri] main..
Lagi chantek, kalau dapat pas 1 ntuk aku~~
Ha.. ha.. ha..
Sekian la coretan BZ dari saya..
Sedey neh~~
Wa.. wa.. wa..
Adios~~
Friday, March 21, 2008
Wednesday, March 5, 2008
This Week Gig??
Hik~~
Minggu neh pun meriah ngan gig neh...
Tak ngundi ke korang neh??
Ha.. ha.. ha..
So, what this week gig??
MMU: Voice Charity Event

Bleeding Through Live At Malaysia

Indienation Festival Global Gathering

Screaming Life

Ni ape yang aku dapat dan tahu je neh..
Kalau ada tertinggal, inporm² la yek..
Tapi yang kompom tak dpat datang tu ha.. MMU punyer tuh..
Kerja petang la pulop~~
Hu.. hu..
Ok..
Sekian dari Luie Van Persie, Mega TV..
AHaKs~~
Minggu neh pun meriah ngan gig neh...
Tak ngundi ke korang neh??
Ha.. ha.. ha..
So, what this week gig??
MMU: Voice Charity Event

Bleeding Through Live At Malaysia

Indienation Festival Global Gathering

Screaming Life

Ni ape yang aku dapat dan tahu je neh..
Kalau ada tertinggal, inporm² la yek..
Tapi yang kompom tak dpat datang tu ha.. MMU punyer tuh..
Kerja petang la pulop~~
Hu.. hu..
Ok..
Sekian dari Luie Van Persie, Mega TV..
AHaKs~~
Tuesday, March 4, 2008
Kids On The Move at It's A Gig Dude
Pergh...
Memusim ujan tetiba neh memang senang kena hinggap penyakit..
Ha.. ha.. ha..
Korang marah ke KOTM sbb lambat uplode??
Ha.. ha.. ha..
Well.. This is my photo colection for KOTM band played in It's A Gig DuDe gig last month..
;)
















That's all~~
Enjoy and don't forget to click the picture for better resolution..
;P
Memusim ujan tetiba neh memang senang kena hinggap penyakit..
Ha.. ha.. ha..
Korang marah ke KOTM sbb lambat uplode??
Ha.. ha.. ha..
Well.. This is my photo colection for KOTM band played in It's A Gig DuDe gig last month..
;)
















That's all~~
Enjoy and don't forget to click the picture for better resolution..
;P
Friday, February 22, 2008
This Week Gig~~
Subscribe to:
Posts (Atom)


