Friday, March 21, 2008

Bz Betol~~~

Aiyarkkkk~~~
Bz betol aku~~ Serabot usus dah neh~~
Wa.. wa.. wa..

Well.. takder paper nak di uplode @ dikongsi bersama kali neh..
Bz tol la sejak kebelakangan neh~~
Baru je pas audit ISO kat opis, memember lak buat hal..
Ada ke letak nama aku jadi pengurus diorang ntuk team futsal..
Kalau pemain best gak, pengurus je..
Cengkadak tol la korang neh..
Dah tambah bz balek..
Tiap² malam main futsal..
Nak pegang PC pun tak sempat..
Tak sangka erk futsal pon leh ketagih cam isap rokok..
Ha.. ha.. ha..

Sori la kenet, gamabar tu akan aku usahakan secepat mungkin..
It's A Hard Impact tu inyaAllah aku gi amek korang [Kias Fansuri] main..
Lagi chantek, kalau dapat pas 1 ntuk aku~~
Ha.. ha.. ha..

Sekian la coretan BZ dari saya..
Sedey neh~~
Wa.. wa.. wa..
Adios~~

No comments: