Showing posts with label - Kosong -. Show all posts
Showing posts with label - Kosong -. Show all posts
Wednesday, November 23, 2016
Thursday, February 26, 2015
Monday, July 22, 2013
Detik demi detik
Fuhhhhhhhhhh! Nampaknya lagi 2 bulan untuk gua apply kembali lesen memancing gua..
Tu je yang nak gua bagi tahu..
Tu je yang nak gua bagi tahu..
Thursday, February 14, 2013
| Perlahan |
Alhamdulillah.. Tetapi masih awal kerana mengikut perkiraan baru dalam sebulan ½..
Nampaknya gua kena berpantang untuk beberapa bulan.. Maaf dipinta jika blog gua agak slow untuk beberapa bulan daripada cerita memancing dan memburu..
Kepada Aril, semoga dapat menaikkan toman di Port Darah..
Selamat maju jaya diucapkan..
Wednesday, February 6, 2013
| Satu Persoalan |
Tahukah anda..
Yang Si Hijau berkata kepada Si Merah BODOH, BEBAL, BANGANG, BABI..
Yang Si Merah pula berkata kepada Si Hijau BEBAL, BODOH, BABI, BANGANG..
Tetapi persamaan antara mereka adalah memasing sujud ke arah satu kiblat dan hanya menyembah pada Yang Satu..
Persoalannya, apa yang best sangat mencarut sesama spesis? Hairan~
Yang Si Hijau berkata kepada Si Merah BODOH, BEBAL, BANGANG, BABI..
Yang Si Merah pula berkata kepada Si Hijau BEBAL, BODOH, BABI, BANGANG..
Tetapi persamaan antara mereka adalah memasing sujud ke arah satu kiblat dan hanya menyembah pada Yang Satu..
Persoalannya, apa yang best sangat mencarut sesama spesis? Hairan~
"Gua pun tak faham" -Chukky (Beruang Zoo of New York)
Wednesday, January 2, 2013
| Permulaan |
2012 dah pun berlalu dan angka 2 digantikan dengan sengajanya dengan angka 3.. Gua pasti setiap orang memikirkan azam tahun baru.. Tak lupa juga lesen tangkapan hasil ikan dari penipuan dengan menggunakan plastik.. Gua? Macam biasa serta tipikal.. Azam baru mesti kena ada.. Gua berazam pada tahun 2013 ini gua nak apa pun tak tahu.. Begitulah penamatnya azam seorang pemuda tulang belakang negara katanya..
Sunday, February 19, 2012
| Up-To-Date |
Gua seorang blogger pemalas. Punyalah malas sampai pencipta blogger pon gua tak kenal.. Ditambah plak dengan kekalahan pasukar Arsenal gua yang bertubi² rasa seperti nak menghentak sekelian makhluk di Emirates Stadium tu dengan ubi kayu di muka memasing.. Dan lebih teruk lagi mendapat pensyarah yang bajet dia macam ahli politik kerana dengan hanya nama je sama.. Dan sangat dahsyat gua rasa gua nak demam.. Dengan perasaan bercampur baur serta warna warni ini, gua rasa tetiba nak update blog gua ni..
Gua mulakan dengan cerita gua semalam..
-
-
-
-
Sekian lah kerana korang membuang masa membaca karangan sampah aku ni.. Tetiba je mood gua kembali pada mood lama.. Haih~
Gua mulakan dengan cerita gua semalam..
-
-
-
-
Sekian lah kerana korang membuang masa membaca karangan sampah aku ni.. Tetiba je mood gua kembali pada mood lama.. Haih~
Friday, December 9, 2011
| Kadang-kadang |
Kadang-kadang aku sering tertanya apa yang aku buat kalau aku tak gila mancing..
Kadang-kadang jugak aku kenapa aku menjebakkan diri dengan menatang kamera..
Kadang-kadang juga aku tertanya kalau aku tak mengayuh..
Dan kadang-kadang aku sering berfikir jika aku tidak mempunyai banyak hobi..
Jawapannya aku dah tahu.. Simple, tipis dan padat..
Kalau aku tak buat semua benda tu aku akan jadi seperti diorang..

"Si Zombie Bermata Sepet" yang berpakaian seperti puak metroseksual..
Syukurlah jalan aku pilih membuatkan mata aku tidak sepet seperti diorang..
Kadang-kadang jugak aku kenapa aku menjebakkan diri dengan menatang kamera..
Kadang-kadang juga aku tertanya kalau aku tak mengayuh..
Dan kadang-kadang aku sering berfikir jika aku tidak mempunyai banyak hobi..
Jawapannya aku dah tahu.. Simple, tipis dan padat..
Kalau aku tak buat semua benda tu aku akan jadi seperti diorang..

"Si Zombie Bermata Sepet" yang berpakaian seperti puak metroseksual..
Syukurlah jalan aku pilih membuatkan mata aku tidak sepet seperti diorang..
Friday, April 29, 2011
| Kampung Bukit Kapar Banjir!! |
Sedar-sedar dari tido pukol 9.. Time tu masih hujan lagi..
Perghhhh!! Sedap ni kalau dapat sambung balik..
Tup-tup sedar-sedar jam dah pukul 11.. Eh.. Tadi pukul 9.. Apsal tetiba pukul 11??
Mak gue plak kecoh-kecoh kat depan rumah kata air dah naik kat jalan-jalan kampung..
Uhhhh!! Sudah!! Baru niat nak casting haruan esok pagi..
Maka, plan casting minggu ni ditergendalakan secara logikal akal..
Tapi nasib baik la gue boleh gi kerja lagi sebab jalan utama masih dalam keadaan normal dan tidak di luar tabii..
Sampai opis, bukak pesbuk, tu dia.. Rumah member gue dah naik air..





Begitulah sorotan kurang rasmi dari pesbuk kawan gue, Aran..
Sempat lak posing, ingat ni Next Top Model ke cha?? Adicit!!
Dan berakhirlah sorotan sipi-sipi rasmi dari gue..
Masuk blog supaya cucu aku boleh baca lain tahun yang kampung dia dulu pernah dilanda banjir kritis.. Ho.. ho.. ho..
Perghhhh!! Sedap ni kalau dapat sambung balik..
Tup-tup sedar-sedar jam dah pukul 11.. Eh.. Tadi pukul 9.. Apsal tetiba pukul 11??
Mak gue plak kecoh-kecoh kat depan rumah kata air dah naik kat jalan-jalan kampung..
Uhhhh!! Sudah!! Baru niat nak casting haruan esok pagi..
Maka, plan casting minggu ni ditergendalakan secara logikal akal..
Tapi nasib baik la gue boleh gi kerja lagi sebab jalan utama masih dalam keadaan normal dan tidak di luar tabii..
Sampai opis, bukak pesbuk, tu dia.. Rumah member gue dah naik air..





Begitulah sorotan kurang rasmi dari pesbuk kawan gue, Aran..
Sempat lak posing, ingat ni Next Top Model ke cha?? Adicit!!
Dan berakhirlah sorotan sipi-sipi rasmi dari gue..
Masuk blog supaya cucu aku boleh baca lain tahun yang kampung dia dulu pernah dilanda banjir kritis.. Ho.. ho.. ho..
Tuesday, April 12, 2011
| Pertengahan Simpang 3 |
Penyakit runsing kembali menyerang.. Kali ni bukan pasal assingment, tapi pasal 2 roda itulah..
Tetiba dengan Alhamdulillah, dapat la rezeki sket..
Dengan seraya lajunya Komet Haley bergerak la datangnya runsing samada nak upgrade 2 roda yang aku pakai sekarang ni kepada 8 speed ataupun beli 2 roda baru..
Masalah yang meruncing lagi apabila set 8 speed tu dah ada..
Ahhhhhh!!!! Apa lagi yang nak dibuat ni??
Kalau beli baru pon, antara yang akan di attack adalah calon-calonnya:-

Jamis Durango 2

Polygon Cozmic RX 1.0 2009
Maner satu agak² best??
Ataupun upgrade gropuset Diablo aku??
Eh peninglah!!
Pi isap rokok la jap..
Benda camni pon leh datang stress ke??
Kueh Bengkang tol la..
Huh!!
Tetiba dengan Alhamdulillah, dapat la rezeki sket..
Dengan seraya lajunya Komet Haley bergerak la datangnya runsing samada nak upgrade 2 roda yang aku pakai sekarang ni kepada 8 speed ataupun beli 2 roda baru..
Masalah yang meruncing lagi apabila set 8 speed tu dah ada..
Ahhhhhh!!!! Apa lagi yang nak dibuat ni??
Kalau beli baru pon, antara yang akan di attack adalah calon-calonnya:-

Jamis Durango 2

Polygon Cozmic RX 1.0 2009
Maner satu agak² best??
Ataupun upgrade gropuset Diablo aku??
Eh peninglah!!
Pi isap rokok la jap..
Benda camni pon leh datang stress ke??
Kueh Bengkang tol la..
Huh!!
Sunday, February 20, 2011
| Reformatting |
Reformatting all my activities and hobbies..
Susah menjadi pengumpul hobi yang tegar..
Ha.. ha.. ha..
1 strategi perlu disusun agar masa depan tidak kelam..
:D
Susah menjadi pengumpul hobi yang tegar..
Ha.. ha.. ha..
1 strategi perlu disusun agar masa depan tidak kelam..
:D
Subscribe to:
Posts (Atom)


