Wednesday, December 18, 2013

| Trip Royal Belum | Monsoon Yang Rentung |

Last gua ingat 3 tahun lepas gua masuk ke Royal Belum dengan geng² Santai Anglers.. Tapi untuk kali ni gua masuk ke sini dengan geng² Worldwide Anglers pulak.. Trip yang diorganize oleh Reza PanPishing dan juga Sky..

Gua nak cerita trip ni punya perjalanan pun rasa macam malas jugak tetiba ni.. Maklumlah gambar semua kat kamera orang lain.. Nak buat karangan, mana punya zaman baca² karangan ye dak.. So overall trip ni yang boleh gua simpulkan adalah kitorang masuk terawal sedikit kerana hujan hanya menyimbah di luar Lembah Belum dan panas seperti di sahara di dalam Lembah Belum.. Tapi hasil tak semestinya teruk cuma yang gadang kitorang gagal naikkan kerana semuanya banyak main kat "highway".. Belum masa untuk mereka masuk ke suak² dan sungai².. Takpelah.. Tahun depan masih ada lagi untuk mencuba nasib..

4 bintang dari 5 gua bagi kat organizer.. Makanan tip top.. Balik cast, tros makan tanpa kerisauan.. Boatman dan suasana boathouse cukup power sehinggakan power rangers pun turut mengkaguminya.. Terima Kasih Organizer.. Ada rezeki, gua tumpang lagi.. Nga nga nga nga~


Salam Sebarau dari Royal Belum..

1 comment:

Ania said...

Salam kenal!
Apa kalian mau berbagi video2, foto2 dan info tentang memancing ikan dengan gampang? Kunjungi page kami di: www.kumpulbagi.com
Semuanya gratis, cepat dan tanpa limitasi. Anda bisa upload sebanyak files (audio, video, pdf, jpg, dll.), membuat koleksi berkas dan bagikan dengan lainya.
Coba servis kami tanpa registrasi:)
Jika ada pertanyaan tolong hubungi saya di: dewi.aja@kumpulbagi.com