Tuesday, August 7, 2012

| Kadang-kadang |

Semenjak sebulan dua ni gua mengalami kecelaruan identiti.. Kecelaruan yang berlaku dalam bidang penulisan blog.. Kadang² gua terpikir nak buat blog gua macam kawan gua.. Penuh informasi walaupun gua tengok info dia dah basi ibarat roti gardenia yang dah ekspiyerd.. Tapi 24/7 laman sosial sentiasa penuh dengan info terkini.. Gua batalkan untuk menjadi seperti dia.. Kadang² gua terpikir nak buat blog makanan.. Yes!! Gua pemburu makanan.. Tapi berat gua dah 80kg.. Mengikut BMI anatarabangsa yang dicipta, gua dah terlebih paras macho yang ditetapkan.. Sekali lagi gua batalkan niat gua tu dengan hanya kentut di dalam air sahaja.. Kadang² gua terfikir nak sambung balik penulisan² dari hobi gua macam memancing ke basikal ke tak pun mandi parit.. Tapi gu rasa macam tak feel la sebab gua bukan ada 1 hobi je.. Dan tak pernah dibuat orang pun aktiviti mengumpul hobi.. Gua je yang suka buat sampai sepulohsen pun gua tak simpan dalam ASB.. Tua nanti tau la akibatnya.. Kadang² gua nak buat blog gua ni macam blog² orang famaous.. Tapi bila gua pikir, hipster plak pulak.. Hipster ibarat memakai tudung berbelit² kesana sini padahal pakai tudung tu mudah je.. Kesimpulannya, baik gua buat tak paham je pasal blog ni.. Agak² nak karang, gua karang dengan bahasa yang indah.. Begitulah.. Kadang²..

1 comment:

Unknown said...

Luie..lama x nampak :)