Tuesday, July 12, 2011

| BBSA | Band Of MTB Trail |

Ahad lepas gue telah dicabar dengan sepenuh jiwanya oleh Soul Cycling Asia untuk ride kat trail ni..
Letih tak hilang lagi lepas balik berjigging dari Pekan, boleh pulak main cabar..
Takpe, anak jantan yang tak gemarkan kopi jantan ini sedia menyahut..
Dirancangnya pukul 5 menepek kat ofis Cycling Asia dengan harapan si Soul ni nak amek basikal dia..
Ceh!! Sekali kunci lain pulak melekat kat pintu tu.. Dengan nada mencebik, Soul pasrah dengan hakikat bahawa kutipan KL Gangster memang mencecah RM 10 juta hengget..
Apa pon tak bleyyyy!!!

Tak buang masa.. Gue shoot tros ke trail ni dengan En. Jemek berbekalkan jitensha ayam memasing..
Terimalah sorotan yang mampu disorotkan..


Mesin ayam yang dipertaruhkan..


1st switchback, En. Jemek menewaskan dirinya dengan sukarela..


Setakat switchback camni selamba je gue..


Korang perasan tak 1 pokok renek ilang kat belah kanan gambo tu?? Wahahaha.. Jangan marah arr tuan punya trail.. Dem!!






Antara gambar permulaan trail yang sempat dirakam jurugambar jurusan seni di sebuah IPT terkemuka bujur sirih


Dan ini ubatnya terkena pedal paku.. Ingar pasni aku nak tukar pedal berapi plak la.. Ok tak??

Itu je la sorotan itu.. Repeat?? Gue tunggu itu budak Soul sampai sana ngan basikal baru gue nak repeat.. Ceh!!
Hahahahahaha..
Sebenarnya trail ni panjang lagi..
Lepas je trail yang terkelempam tu, trail yang ala2 freeride..
Gue bantai sebijik macam Garett Buehler main freeride tanpa memikirkan risiko bakal melekat kat pokok berhampiran..
Hahahahaha.. Darah masih muda katakan..
Tak percaya.. Terpulanglah kepada pemikiran waras anda..
Hahahahaha..

Ermm.. report gue gi jigging kat Pekan InyaAllah akan diapdet kalau takde ular melintang..
Huiiiiiiii~~

No comments: