Sunday, May 15, 2011

| Percubaan "Off-Jalan" | Trek Kayuhan 1 Meru |

Akhirnya yang ditentunggukan berjaya direalisasikan..
Siap gak Jitensa ke 2 aku walaupun perancangan asal lain dan hasilnya tetiba lain, janji leh melompat-lompat macam berok..
Perjanjian Hudaibiah untuk menguji ketahanan jitensha dilakukan bersama En. Jemek..
Dan kebetulan seorang kawan yang terjumpakan dirinya di Kedai Tee tempoh lalu juga ingin menyertakan dirinya walaupun duduk jauh nun di Damansara sana.. En Nas..
Kental, jitu dan proton wajanya dia ke tempat gue nak join sekali menggasak jitensa memasing di permukaan jerawat batu seperti muka Jorg Dabeliu Bush-shuk..

7.30 pagi.. Bermulah aktiviti melonggarkan dan memutuskan otot serta urat saraf..
Tengok gambar je la.. Aku bukan pandai nak karang-karang ni sebab impian aku nak jadi Ultraman bukannya sasterwan tekemuka..


Bermulalah pengkayuhan kritis..


"Kenapa aku melupakan diri untuk tukau gear rendah arr"




Bersambung semula di situ..


Sementara tunggu member mendaki, main amek2 gambo jap..


En Jemek pon nak jugak.. Adoyyy~~


Sayup mata memandang, berat lagi bahu menolak..


Ngan Yin walaupun bontot memasing dah kematu..


"Kenapa tetiba aku berada di hutan sedangkan 2 minit tadi aku rasa aku kat The Curve" keluh si baju merah..


Ngan Yin lagi.. Takde kerja lain ke?? Chait!!


Kali ni biar aku kat depan plak.. Ahahahaha..

Begitulah sorotannya..
Gambo sarapan kat bukit Ramlee tak berjaya dirakan kerana rakus menikmati nasi lemak 1 dulang nasi ambeng memasing.. Ahahahaha..



Pabila pagi bersenam, otak pon cerdas..
Tetiba petang tu kereta kitorang tetibanya ada bike rack..
Aneh.. Haruslah biarkan diri anda diselubungi misteri..
Huuuuuuuu~~ :P

No comments: