Friday, April 29, 2011

| Kampung Bukit Kapar Banjir!! |

Sedar-sedar dari tido pukol 9.. Time tu masih hujan lagi..
Perghhhh!! Sedap ni kalau dapat sambung balik..
Tup-tup sedar-sedar jam dah pukul 11.. Eh.. Tadi pukul 9.. Apsal tetiba pukul 11??
Mak gue plak kecoh-kecoh kat depan rumah kata air dah naik kat jalan-jalan kampung..
Uhhhh!! Sudah!! Baru niat nak casting haruan esok pagi..
Maka, plan casting minggu ni ditergendalakan secara logikal akal..
Tapi nasib baik la gue boleh gi kerja lagi sebab jalan utama masih dalam keadaan normal dan tidak di luar tabii..

Sampai opis, bukak pesbuk, tu dia.. Rumah member gue dah naik air..












Begitulah sorotan kurang rasmi dari pesbuk kawan gue, Aran..
Sempat lak posing, ingat ni Next Top Model ke cha?? Adicit!!
Dan berakhirlah sorotan sipi-sipi rasmi dari gue..
Masuk blog supaya cucu aku boleh baca lain tahun yang kampung dia dulu pernah dilanda banjir kritis.. Ho.. ho.. ho..

3 comments:

Adjie Miskiman said...

weyh!! hak cipta terpilihara tuh!! hahaha.. -aran

Kembang Perawan 3288 said...

habes kreta aku..terpaksa redah ari tu

Dennis Luie Bergkamp said...

@Aran
Ha.. ha.. ha.. Terima kasi dipeliharakan..

@Kembang Perawan
Redah lepas takpe.. Jangan mati kat tengah² sudah.. ;)