Sunday, June 6, 2010

| Endurance Dari Half Cut Ke Rumah Tenggelam |



Seb baik job wedding cuma akad nikah je Ahad lepas..
Tgh hari abis sudah..
Kena plak petang yang indah dan panas, tangan tetiba medapat kesan parkinson [suh gi casting haruan la tuh]..
Ha.. ha..
So, secara spontannya tangan gue taip mesej ke En. B mengajaknya menghilangkan parkinson di tangan..
Pantang diajak, set sajer mamat neh..
So kitorang pon bergerak ke Port Half Cut jam 4 petang..

Erm.. cam biasa la, karangan bergambar je la yerp..
Ha.. ha.. ha..


Sesampai je Half Cut, baru 3-4 kali cast dah kena.. Pergh!! Lain macam plak galak dia hari tuh..


Pabila panas menjelma, maka pemakaian kaca mata hitam menjadikan diri anda lebih macho dan kashak.. Peratusan nak strike sungguh memuncak!! Ha.. ha..



Pastu mula la, asik miss call je pon busan gak kan.. Sian En. B.. takde yang nak lekat lansung.. Maka ntah cemmaner kitorang pon decide nak gi port lama tak dijejaki.. Port Rumah tenggelam kat Puncak Alam..


Sampai² kat situ, jam dah kol 6 rupanya.. Cam menarik tapi tu la.. cam tak frenzy je..


Pepatah orang lama, air yang tenang jangan disangka takde haruan kah.. Kali ni gue plak kena badi En.B.. Miss call berjuta tapi lekat tak mau.. Adoy.. Akhirnya En. B gak yang berjaya dapat lesen.. Saiz tak penting, kepuasan menipu ikan tu lebih syiok!! Ha.. ha.. Sedap tak ayat aku En. B?? :P


Inilah bahan penipuan yang digunakan.. Dengan menggunakan sistem ABS terkini, mampu menipu haruan² di sekitar anda!! Huh!!

Maka, tu je la yang dapat diceritakan..
Mata dah rabak ni, rasa cam nak lelap jap plak..
Ha.. ha..
Ok dude!! Cheers!!

4 comments:

Umi Nazrah said...

ikan duyung SATU :P

Umi Nazrah said...

eh lupa lak nk bgtau. tp i nak yg jantan :p

Mohamad Reza Hj Shaharudin said...

mentang2 kawan dia dah balik si Bagok....
lupa aku dah skang....

Dennis Luie Bergkamp said...

@Nazra
HuH!! Tu kat laut je la ada naz.. kat paya berpacat maner dia nak lepak.. ha.. ha..

@Reza
Loh.. aku ignat semalam ngko baca status aku.. Aku takde kredit la plak nak msg ngko.. last msg yang ajak makan tuh.. adeh!!