Sunday, June 14, 2009

| Saket Belakangku | ^o^ |

Wa.. wa.. wa..
Alhamdulillah.. selamat pergi dan balik..
Sabtu lepas ada job pertunangan Wawa Antujahat..
Ala.. Member FMDC tuh..
Sebelum gerak ke kamunting tuh, gue bermalam dulu kat rumah Bro Azryshah..
Trimas bebanyak la bro..



Abis je selesai event, dari Kamunting gue tros shoot plak ke Sabak Bernam..
Bermalam sekali kat umah nenek member gue Ijam..


Member gue Ijam merangkap En Driver.. saket badan ye bang?? Ha.. ha..

Disebabkan tak dapat nak memancing kat Batu Gajah sbb ujan lebat disambut ngan petir..
Uihh.. sungguh hampa di situ..
Seb baik la kat Sabak Bernam neh ada parit banyak..
Bangun je pagi, tak leh tahan beb..
Saket badan woo..
Lepak sejam kasi makan² sarapan pagi..
Ilang sikit je saket badan, casting la per lagi..
Wa.. wa.. wa..
Dapat la sekor curut..
Ok la.. janji lepas gian..





Nampaknya River 2 Sea Humbug tak pernah kecewakan gue kalau memancing haruan neh..
He.. he.. he..
Pastu gue nak cast lagi, sekali nenek Ijam pi lepaskan itik dia setel masalah..
Ha.. ha..
Takkan nak casting itik pulop..
nak gerak ke parit lain malas plak sbb badan maseh ada rasa sengal² lagi..
Takpe la..
janji dapat baling gewang pun cukup dah bagi gue..
;)

Ok..
Wawa.. gambar nanti gue edit ok..
Sengal² badan lagi nak mengedit..
:P

Orait..
Cheers~~

3 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
MOLY said...

wehhhhhhhh
siyes x caya
ko rupenya yang amik gambar wawa ??
ampehhhhh !!

wawa tunang dia x nak pun jempot aku
sedeyyyyyyy :(

nanti sila publish kat sini
aku x kira nak tengok jugak
kalau dia x kasi ko kasi kan jugak ye
aku nak tengok muka tunang org tu
rindu giler lama x jumpa dia

uhuhu ~
:D

aidil62nd said...

haruan bottom ker ??