Sunday, September 7, 2008

| Malaysiaku Aman Damai |


Sekadar gambar hiasan~~ taken from Malaysianbikers

Uhh.. Rakyat Malaysia memang sopan santuh..
Peramah.. Berbudi bahasa..
Hormat menghormati..
Tolong menolong..

Tapi..
Apsal la tayar depan motor aku korang gi rembat~~
Adoooyaiiii~~~
RM250 beb nak kena cari time tgh² bulan ni..
Tambah lagi serat setengah boleh beli sebijik bola boling tuh!!
Ha.. ha.. ha..

Well.. kejadian neh berlaku kat Klang Parade..
Biasa la..
Dah gian sgt main boling, tgh ari weekend tuh aku gi la bantai boling kat Klang Parade..
Janji dapat baling 2-3 game sudah..
So, pas main time nak balik aku gi la kat moto yang cantek parking kat area² 7E tuh..
Tengok², apsal moto aku rendah semacam je..
La.. Tayar depan telah berjaya diculik rupanyer..
Agak tensen gak rasa nak isap okok 5 batang je time tuh..
Seb baik iman kuat kata "Ini sumua ujian dari Nya"..
He.. he.. he..
Disebabkan malas nak penin paler lelamer, gue pun tepon member suh bayar tayar depan..

Ops~~
Aku tak salahkn semua rakyat Malaysia..
Jgn salah paham lak..
Cuma tak paham ada yang seciput neh tak ber"PMR" neh suka merosakkan susu sebesen..
:P

Haih~~
Nak buat cemmaner..
Nampaknyer raya neh pakai baju bundle je la..
Ha.. ha.. ha..
Eh..
Raya lame lagi da~~
Puasa dulu~~
Hik~~

COBAAN~~
;)

3 comments:

Unknown said...

ko park kat klang parade? mmg kawasan diorg la tu..bulan pose pun nak buat kerja haram jadah ni..shopping timberland kat pasar mlm jumaat port klang je...hehe

Dennis Luie Bergkamp said...

He.. he..
Takder rejeki..
Nak buat cemmaner dak~~
;)

iCalvyn.com said...

I also hope it will be aman damai, and don have so many politic argue...