Tuesday, January 8, 2008

Independent Day Out Festival Gig

Well.. I think i'm back to what I am..
I mean after this better I'm using Bahasa Malayu language than English in my post...
My English still in "LOSER" level...
:P Hik~~

Gig yang dinanti² dari taun lepas...
Disebabkan aku datang lambat, hanya beberapa band je yang aku layan...
Sampai² je saner, Restraint baru nak stat main..
Hardcore giler!! Memang Dasyat!!



Dahyat giler le Pak Munawerr~~
He.. he.. he..
Abish je diorang main, organizer kasi rehat jap ntuk maghrib...
Time la ntuk santak sebab dari pagi tak makan lagi.. (bangun lambat)

Pas je maghrib, Hujan main..
Hui~~ Pack giler babeng la..
Lansung tak leh masuk.. Hampeh~~
Habis je hujan, The Times lak amek alih..
Pun sama gak.. Pack!! Tapi tak la se'Pack' time Hujan..
Tu pun amek gambar dari tengah² crowd je



Force Vormit amek alih stage..
tak leh tahan lama² gua dlm hall tuh..
Takder oksigen!!
Gue tunggu carburator Dung!!
Lama tak layan gig diorang..
Still cam dulu, cuma vokalis ngan gitaris je yang baru..
Diorang banyak main lagu² baru..
Boleh la.. Tapi seb baik diorang main lagu Boo Hoo..
Terubat rindu sial!!



Hui.. Keseluruhan gig ni, gue boleh bagi 3.5/5 je la...
Naper?? Sebab oksigen kurang + panas la pulop..
Layan tetap layan~~
Ha.. ha.. ha..

OK.. See ya next gig~~

No comments: