"He is hard to take. He cheats, pulls your
shirt and gives you little kicks. You always want to give him a kick but
you have to be careful not to be red carded." - Adik Koscielny
Yess!! Minggu ni ada BPL!! Jaga² adik Pandalela.. Anda ada pencabar baru sekarang.. Kah kah kah~
Monday, October 15, 2012
Wednesday, October 10, 2012
| Tiada Sakit, Tiada Gain |
3 hari beturut.. Fasa demi fasa.. Peningkatan demi peningkatan..
Akhirnya semua muscle gua sakit²..
So hari ni gua berehat-rehat saja sambil pekena video² merapu di Youtube..
Hello Youtube~
Tuesday, October 2, 2012
| Tertanya | Selangor FC Power!! |
2 Oktober 2012. Jam 10.00 malam.
Apsal semua media tak tayang Selangor vs Johor punya game? Pulak tu Admin SelangorFC (Facebook) pun senyap je tak nak update.. Gua syak mungkin mereka sedang gelabah sebab Selangor memang power.. Jaga².. korang semua dah boleh belajar macam mana nak menyuruk bawah meja makan.. Mohon korang buatlah latihan pra menyuruk awal² sebelum terlambat..
Sekian coretan diari dari gua..
Apsal semua media tak tayang Selangor vs Johor punya game? Pulak tu Admin SelangorFC (Facebook) pun senyap je tak nak update.. Gua syak mungkin mereka sedang gelabah sebab Selangor memang power.. Jaga².. korang semua dah boleh belajar macam mana nak menyuruk bawah meja makan.. Mohon korang buatlah latihan pra menyuruk awal² sebelum terlambat..
Sekian coretan diari dari gua..
Wednesday, September 26, 2012
| Carling Cup | Arsenal FC vs Coventry |
Tahukah anda? Arsenal memang terbukti power! Punyalah power sampai bertahun tak pernah menang piala walaupun sehelai.. Tapi rival² Arsenal still lagi labelkan Arsenal power!
Adik Walcott sumbat 2 gol.. Power!
Amboi~
Jaga² Chelsea.. Ingat korang je boleh buat 6?
Subscribe to:
Posts (Atom)

