Lamanya tak update..
Isk².. Nampaknyer aku pun dah terkena Sindrom Malas Update..
Ha.. ha.. ha..
Well, nampaknya dah 4 hari berpuasa..
Alhamdulillah..
So.. bulan ni tak tau la nak buat apa..
Tapi yang pasti, lepas je bulan puasa aku kena aktif balik aktiviti fotografi aku..
Setelah berbagai² dugaan dalam dunia fotografi neh..
Nampaknya aku perlu cari semangat baru ntuk teruskan aktiviti ni..
Maklumla.. Dugaan bukan boleh dielak~~
Cuma perlu pandai @ x pandai je nak handle masalah² merepek neh~~
Ha.. ha.. ha..
Ok la..
Papehal pun selamat menjalani ibadah puasa..
Adios~~
Thursday, September 4, 2008
Tuesday, August 5, 2008
| FBC Merdeka Novis/Beginner Bowling Tournament |
FBC Merdeka Novis/Beginner Bowling Tournament
Tarikh : 23 Ogos 2008
Masa : 8 malam
Tempat : Megalanes Endah Parade Sri Petaling
Yuran : RM40
Format : 4 Games
Handycap : 10 For Laddies
Graded : Novis/Beginner Only
Prizes :
*Champ : RM400
*2nd : RM200
*3rd : RM100
*7-15 : Cash
*16-25 : Saguhati
* bergantung kpd jumlah pernyertaan..
limited space..
Tarikh Tutup : 18hb Ogos 2008
Sila bank in ke MBB 114348121110 Mohamad Nizam Johari (deale30)
dan email butiran pembayaran ke deale30@gmail.com
CALL/SMS 012 255 2411 bila bayaran dah dibuat
So, saper yang still beginner, jom la join..
Saja suka²..
Gue pun baru sebulan jagung..
Cari pengalaman..
Gue jumpa ni pun dalam Forum Lowyat..
Ada bran?? Ayuh~~
Ahaks~~
;)
Tarikh : 23 Ogos 2008
Masa : 8 malam
Tempat : Megalanes Endah Parade Sri Petaling
Yuran : RM40
Format : 4 Games
Handycap : 10 For Laddies
Graded : Novis/Beginner Only
Prizes :
*Champ : RM400
*2nd : RM200
*3rd : RM100
*7-15 : Cash
*16-25 : Saguhati
* bergantung kpd jumlah pernyertaan..
limited space..
Tarikh Tutup : 18hb Ogos 2008
Sila bank in ke MBB 114348121110 Mohamad Nizam Johari (deale30)
dan email butiran pembayaran ke deale30@gmail.com
CALL/SMS 012 255 2411 bila bayaran dah dibuat
So, saper yang still beginner, jom la join..
Saja suka²..
Gue pun baru sebulan jagung..
Cari pengalaman..
Gue jumpa ni pun dalam Forum Lowyat..
Ada bran?? Ayuh~~
Ahaks~~
;)
Monday, August 4, 2008
| D700 ISO Test |
Found this review in Master Chong Blog..
There's no much different with Nikon D300 except D700 is Full Frame DSLR..
He.. he.. he..
Better stick with my D200 for a while..
Upgrading?? Nope until get a better job..
Hik~~
REVIEW

Nikon D700 AF-S NIKKOR 24-70mm f/2.8G ED ISO25600

Nikon D700 AF-S NIKKOR 24-70mm f/2.8G ED ISO100

Nikon D700 AF-S NIKKOR 24-70mm f/2.8G ED ISO200

Nikon D700 AF-S NIKKOR 24-70mm f/2.8G ED ISO400

Nikon D700 AF-S NIKKOR 24-70mm f/2.8G ED ISO800

Nikon D700 AF-S NIKKOR 24-70mm f/2.8G ED ISO1600

Nikon D700 AF-S NIKKOR 24-70mm f/2.8G ED ISO3200

Nikon D700 AF-S NIKKOR 24-70mm f/2.8G ED ISO6400

Nikon D700 AF-S NIKKOR 24-70mm f/2.8G ED ISO12800

Nikon D700 AF-S NIKKOR 24-70mm f/2.8G ED ISO25600
All Picture Take From Master Chong Blog
So.. What do you think??
Upgrading??
Or stick with what your own now??
:)
Cheers~~
There's no much different with Nikon D300 except D700 is Full Frame DSLR..
He.. he.. he..
Better stick with my D200 for a while..
Upgrading?? Nope until get a better job..
Hik~~
REVIEW
Nikon D700 AF-S NIKKOR 24-70mm f/2.8G ED ISO25600
Nikon D700 AF-S NIKKOR 24-70mm f/2.8G ED ISO100
Nikon D700 AF-S NIKKOR 24-70mm f/2.8G ED ISO200
Nikon D700 AF-S NIKKOR 24-70mm f/2.8G ED ISO400
Nikon D700 AF-S NIKKOR 24-70mm f/2.8G ED ISO800
Nikon D700 AF-S NIKKOR 24-70mm f/2.8G ED ISO1600
Nikon D700 AF-S NIKKOR 24-70mm f/2.8G ED ISO3200
Nikon D700 AF-S NIKKOR 24-70mm f/2.8G ED ISO6400
Nikon D700 AF-S NIKKOR 24-70mm f/2.8G ED ISO12800
Nikon D700 AF-S NIKKOR 24-70mm f/2.8G ED ISO25600
All Picture Take From Master Chong Blog
So.. What do you think??
Upgrading??
Or stick with what your own now??
:)
Cheers~~
Thursday, July 31, 2008
| Bebas Politik |

Pebondo la neh??
Macam²..
Ha.. ha.. ha..
So..
Lepas ni gue bertekad takkan ada unsur² politik dalam blog neh~~
Ada ke gue pernah cerita politik??
Ntah la.. Tapi gue akan pastikan yang unsur² takkan ada dalam blog neh~~
Bosan~~
Bukan kenyang pun..
Duit pun tak dapat..
Beria² melalak.. Maki sana sini.. Kluarkan semua fakta..
Tapi seposen pun bukan diorang nak bagi..
Untung..
Mau seposen pun Parkinson satu badan nak hulur kat gue..
Makin dihina ada la..
Ha.. ha.. ha..
Sorry la kalau ada terasa hati..
Tak terniat nak menyakitkan hati orang laen..
Maaf dipinta di sitew..
:)
Baik cerita cam Cik Lily kita..
Untung² leh dia blanjer gue makan kat William~~
Ha.. ha.. ha..
Gurau je Cik Lily~~
;)
Aiye.. Aiye~~
Cheers~~
Subscribe to:
Posts (Atom)